torsdag 25 november 2010

En upplyst vinterkväll i Mundekulla

En upplyst vinterafton
Nu ligger snön som en skön ren vit pläd och plötsligt njuter jag av att det är vinter. Det var så vackert nu på kvällen då jag gick ner till Villa Solhem där det lyste i fönstren och vi fick god mat då Ola var här och lagade till konferensgäster och Peter spelade musik och hade musiktävling med gästerna och vi satt och myste där med tända ljus i en värmande och god gemenskap.

Så mysig kvällspromenad
Sedan gick jag den lilla vägen hem till gården och det var så vackert med allt ljus och den rena vita snön som kändes så mjuk och fin.. ja här kan ni se.


Villa Solhem där vi åt en härlig middag och myste med musik





Ja så här mysigt kan det vara mitt ute i skogen en vanlig vinterkväll.

2 kommentarer:

Norea sa...

MYSIGT!

Kram Norea

Anne Solveig sa...

Ja visst är det fint.. när det lyser i fönstrena..kram

Välkommen till Mundekullabloggen

Vi skriver om hur det är att bo och verka på en kursgård, mitt i Småland. Läs mer om våra evenemang och välkommen! hälsar, Anne och Peter Elmberg


http://www.mundekulla.se/