söndag 28 november 2010


Snart bär det av till Afrika och Senegal för lite musik inspelning. Det kommer att bli superinspirernde. Jag kommer att delge lite info här under resans gång. Det är fjärde gången jag får glädjen att besöka detta land och skriva, spela in och musicera tillsammans med mina nyvunna vänner i detta land. I fjol var jag även nere och spelade in låten "Uprising" som handlar om att följa sina drömmar även i stunder av motgång. Många människor jag mött därnere har nämligen förmågan att göra just detta. Se fjolårets inspelning här http://www.youtube.com/watch?v=LgIZcfZB6EM
Under den gångna sommaren var jag ute på en lång Sverige turne med många härliga möten och musikaliska upplevelser och nu åker vi ner och laddar och spelar in igen. Med mig vid min sida har jag en av de bästa musikerna och musikproducenterna jag känner, nämligen Staffan Stavert som brukaar ha ett finger med i det mesta som händer i Musikväg i Småland....
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Välkommen till Mundekullabloggen

Vi skriver om hur det är att bo och verka på en kursgård, mitt i Småland. Läs mer om våra evenemang och välkommen! hälsar, Anne och Peter Elmberg


http://www.mundekulla.se/